diety ODCHUDZAJĄCe, wersja zimowa

Opracowałam gotowe diety na 7 i 14 dni. Znajdziesz w nich przepisy, które nie wymagają kupowania wymyślnych produktów, ani szczególnych umiejętności kulinarnych. Większość z nich będzie można wykorzystać, żeby nakarmić innych członków rodziny.

  • Gotowe jadłospisy z listą zakupów.
  • Instrukcja obsługi, dzieki której wprowadzisz zmiany do diety stopniowo.
  • Wykorzystaj dietę na dodatkowe tygodnie – podpowiadam jak to zrobić, by nie umrzeć z nudów.
  • Miesięczny planer zmiany nawyków.
  • Ebook z pomysłami na śniadania

Ja też jestem zalatana i zawsze przydałoby mi się więcej czasu. Dlatego w środku dnia nie planuję gołąbków na parze. Moje przepisy są ułożone frontem do rzeczywistości. Z myślą o osobach, które pracują, rano się śpieszą a w środę mają wszystkiego dosyć. Przetestowane przez kobiety. 

POBIERZ BEZPŁATNEGO EBOOKA

“KISZONKI NIEBANALNE”

To przepisy na pyszne i zdrowe kiszonki, które możesz robisz przez całą zimę. I nie będzie nudo.

N

Jeśli szukasz kolejnej diety-cud czy modnego super-food, które pozwoli ci schudnąć w tydzień, to nie ten adres.

N

Jeśli liczysz, że restrykcyjna dieta i wyeliminowanie z jadłospisu najróżniejszych produktów rozwiąże wszystkie twoje problemy życiowe, to raczej ci nie pomogę.

N

Ale jeśli od dawna próbowałaś jeść choć trochę zdrowiej, a przy okazji schudnąć nie wywracając swojego życia do góry nogami - jesteś w dobrych rękach.

WSPÓŁPRACA DIETETYCZNA ONLINE

N

Jeśli chcesz schudnąć ale potrzebujesz diety absolutnie wyjątkowej, dopasowanej do ciebie jak sukienka od zdolnej krawcowej;

N

Jeśli chcesz aby jadłospis uwzględniał wszystkie Twoje dietetyczne zachcianki, choroby, nietolerancje pokarmowe i specjalne wymagania;

N

Jeżeli do tego wszytkiego chcesz omówić swoje jedzeniowe problemy z ekspertem od dietetyki;

W takim razie KONSULTACJE DIETEYCZNE ONLINE wraz z DIETĄ NA ZAMÓWIENIE są właśnie dla ciebie.

Zaplanuj zmianę nawyków, na zdrowie

Myślisz, że tylko skrupulatna dieta i siłownia gwaranują sukces w odchudzaniu? Nie, a z pewnością nie jest to rozwiązanie dla każdego.

Po 40ce rzadko mamy czas na 3 godziny siłowni, a jadłospisu nie ustalamy tylko dla siebie. Jednocześnie nawyków żywieniowych, które nam nie służą uzbierałyśmy z latami już sporo. I siedzą w nas głęboko.

Jeśli te nawyki sprawiają, że tyjemy i nie czujemy się zdrowo, to każdy dzien jest dobry, aby zacząć je zmieniać. Jak to zrobić? Od czego zacząć?  Piszę o tym szczegółowo na blogu.

i

Planer zmiany nawyków do druku

Pobierz tygodniowy, bezpłatny planer zmiany nawyków. Pierwsza strona to przykład i podpowiedź, jak z niego korzystać. Drugą stronę wypełnij nawykami, nad którymi chcesz popracować.

Co tydzień sprawdzaj swoje postępy. Analizuj to, z czym sobie gorzej radzisz.

Po 4 tygodniach, jeśli już jakieś zachowanie przychodzi ci bez trudu i przypominania, możesz dopisać w to miejsce coś nowego. To znak, że twój mózg świetnie sobie radzi z nową czynnością.

 

blog dieta po 40 zdrowa dawka wiedzy

  • Jak skutecznie schudnąć raz na zawsze;
  • Jak zadbać o siebie po 40ce, żeby cieszyć się zdrowiem, mieć pod dostatkiem energii i nieźle wyglądać;
  • Przepisy na super zdrowie;

Skontaktuj się ze mną!

Jeśli masz jakieś pytania, śmiało napisz!

DIETA PO 40

Anna Kopańczyk

Produkty

Dieta na zamówienie

Jadłospisy

 

Kontakt

sklep@dietapo40.pl